សូមស្វាគមន៏

សូមស្វាគមន៍មកកាន់គេហទំព័រស្វែងរកការងារថ្មីៗ របស់យើងខ្ញុំ

Translate

Sunday, May 18, 2014

ការលក់រាយផ្តោតលើអតិថិជន (Customer-Centered Retailing)

អ្នកកែច្នៃផលិតផល​ និងសេវាដោយផ្ទាល់ទៅកាន់អតិថិជនម្នាកៗ ដោយមិនចាំបាច់អនុចែកចាយ រឺហាងលក់រាយជាដើម ការបំបាត់នូវអន្តរការីលក់ក្នុងប្រពន្ធចែកចាយ​អាចកាត់បន្ថយការទិញដែលមានថ្លៃដើមខ្ពស់។

          អន្តរកម្មទីផ្សារ និង រូបតំណាង (Interactive and Personalization)

អ្នកទីផ្សារអាចប្រើប្រាស់រូបធាតុអន្តរកម្មរបស់ webpage ដើម្បីរក្សាការយកចិត្តទុកដាក់ របស់អតិថិជន រឺដើម្បីចាប់យកព័ត៍មានលម្អិតពីចំណង់ចំណួចចិត្តសំរាប់ការធ្វើទីផ្សារពីម្នាក់ទៅម្នាក់ (One to one marketing).

          M-Commerce and Next Generation Marketing

សម័យកាលនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះគឺប្រព័ន្ធបណ្តាញវេបសាយ​ ត្រូវបានប្រើប្រាសគ្រប់ទីកន្លែងហើយអាចប្រើប្រាស់ដោយភ្ជាប់ទៅនឹងឧបករណ៍ wireless ទូរស័ព្ទ, ឧបករណ៍ Electronic Digital

          សេវាកម្មស្វ័យប្រវត្តចំពោះអតិថិជន (Customer Self-Service)

បណ្តាញវេបសាយ និងបច្ចេកវិទ្យាបណ្តាញដទៃៗផ្សេងទៀតអាចធ្វើការទំនាក់ទំនងទៅកាន់​ អតិថិជននូវសេវាកម្ម និង ការគាំទ្រផ្សេងៗនូវព័ត៍មានថ្មីដោយស្វ័យប្រវត្ត។


0 comments:

Post a Comment