ការលក់រាយផ្តោតលើអតិថិជន
(Customer-Centered
Retailing)
អ្នកកែច្នៃផលិតផល និងសេវាដោយផ្ទាល់ទៅកាន់អតិថិជនម្នាកៗ
ដោយមិនចាំបាច់អនុចែកចាយ រឺហាងលក់រាយជាដើម ការបំបាត់នូវអន្តរការីលក់ក្នុងប្រពន្ធចែកចាយអាចកាត់បន្ថយការទិញដែលមានថ្លៃដើមខ្ពស់។
អន្តរកម្មទីផ្សារ
និង រូបតំណាង (Interactive and Personalization)
អ្នកទីផ្សារអាចប្រើប្រាស់រូបធាតុអន្តរកម្មរបស់ webpage ដើម្បីរក្សាការយកចិត្តទុកដាក់
របស់អតិថិជន រឺដើម្បីចាប់យកព័ត៍មានលម្អិតពីចំណង់ចំណួចចិត្តសំរាប់ការធ្វើទីផ្សារពីម្នាក់ទៅម្នាក់
(One to one marketing).
M-Commerce and
Next Generation Marketing
សម័យកាលនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះគឺប្រព័ន្ធបណ្តាញវេបសាយ ត្រូវបានប្រើប្រាសគ្រប់ទីកន្លែងហើយអាចប្រើប្រាស់ដោយភ្ជាប់ទៅនឹងឧបករណ៍
wireless ទូរស័ព្ទ,
ឧបករណ៍ Electronic Digital ។
សេវាកម្មស្វ័យប្រវត្តចំពោះអតិថិជន
(Customer
Self-Service)
បណ្តាញវេបសាយ និងបច្ចេកវិទ្យាបណ្តាញដទៃៗផ្សេងទៀតអាចធ្វើការទំនាក់ទំនងទៅកាន់
អតិថិជននូវសេវាកម្ម និង ការគាំទ្រផ្សេងៗនូវព័ត៍មានថ្មីដោយស្វ័យប្រវត្ត។
0 comments:
Post a Comment