និយមន័យនៃ "អាជីវកម្មដើម្បីពាណិជ្ជកម្ម - ខដើម្បីខ"
ប្រភេទនៃប្រតិបត្តិការពាណិជ្ជកម្មដែលមានពាណិជ្ជកម្មរវាងដូចជាអ្នកដែលពាក់ព័ន្ធនឹងក្រុមហ៊ុនផលិតនិងការលក់ដុំឬលក់ដុំនិងជាភ្នាក់ងារលក់រាយមួយ។ អាជីវកម្មដើម្បីអាជីវកម្មសំដៅទៅលើអាជីវកម្មដែលត្រូវបានធ្វើឡើងរវាងក្រុមហ៊ុនជាជាងរវាងក្រុមហ៊ុននិងអតិថិជនជាលក្ខណៈបុគ្គល។ នេះគឺផ្ទុយទៅនឹងអាជីវកម្មទៅអតិថិជន (B2C) និងអាជីវកម្មទៅឱ្យរដ្ឋាភិបាល (B2G) ។ ខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់ធម្មតាមួយពាក់ព័ន្ធនឹងអាជីវកម្មជាច្រើនដើម្បីប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មដែលជាក្រុមហ៊ុនទិញសមាសភាគនិងវត្ថុធាតុដើមផ្សេងទៀតសម្រាប់ការប្រើប្រាស់នៅក្នុងដំណើរការផលិតកម្មរបស់ខ្លួន។ ផលិតផលបានបញ្ចប់បន្ទាប់មកអាចត្រូវបានលក់ទៅឱ្យបុគ្គលតាមរយៈអាជីវកម្មដើម្បីប្រតិបតិ្តការរបស់អតិថិជន។
និយមន័យនៃ "អាជីវកម្មដើម្បីប្រើប្រាស់ - ខដើម្បី c '
អាជីវកម្មឬប្រតិបត្តិការធ្វើឡើងដោយផ្ទាល់រវាងក្រុមហ៊ុននិងអតិថិជនដែលជាអ្នកប្រើប្រាស់ចុងនៃផលិតផលឬសេវាកម្មរបស់ខ្លួន។ អាជីវកម្មទៅអតិថិជនជាគំរូអាជីវកម្មមួយដែលខុសគ្នាយ៉ាងខ្លាំងពីអាជីវកម្មនេះដើម្បីគំរូអាជីវកម្មដែលសំដៅទៅលើពាណិជ្ជកម្មរវាងអាជីវកម្មពីរឬច្រើនជាងនេះ។
និយមន័យ consumer to consumer
អតិថិជនទៅអតិថិជនពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកគឺជាការអនុវត្តជាក់ស្តែងនៃការប្រើប្រាស់បុគ្គលការទិញនិងលក់ទំនិញតាមរយៈអ៊ីនធឺណិត។ ប្រភេទទូទៅបំផុតនៃទម្រង់បែបបទនៃការប្រតិបត្តិការនេះបានមកតាមរយៈតាមរយៈទីកន្លែងដេញថ្លៃបើទោះបីជាវេទិកាលើបណ្តាញនិងការផ្សព្វផ្សាយចំរុះក៏បានផ្តល់ជូននូវប្រភេទនៃពាណិជ្ជកម្មនេះដើម្បីប្រើប្រាស់។ ក្នុងករណីភាគច្រើនអតិថិជនទៅអតិថិជនពាណិជ្ជកម្ម-អ៊ីមែលដែលគេស្គាល់ផងដែរថាជា e-commerce C2C ត្រូវបានជួយតាមដោយភាគីទីបីដែល officiates ប្រតិបត្តិការដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាទំនិញត្រូវបានទទួលនិងការទូទាត់ត្រូវបានធ្វើ។ នេះផ្តល់នូវការការពារមួយចំនួនសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់នៅក្នុងការទទួលទាន C2C e-commerce ដែលអនុញ្ញាតឱ្យពួកគេមានឱកាសទាញយកប្រយោជន៍ពីតម្លៃដែលបានផ្តល់ដោយអ្នកលក់លើកទឹកចិត្តនេះ។
0 comments:
Post a Comment